Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Elin - 14 juli 2007 10:47

I går hade jag för första gången riktiga sommar känslor! Hittils har den svenska sommaren sugit, rent ut sagt. Jag och Simon sov hos Emelie torsdag till fredag, på fredags morgonen så åkte Simon och jobbade och Emelie och jag fixade i ordning lite hemma hos henne. Sen åkte vi till huddinge tillsammans med Rickard, sen tillbaka till tumba igen. Jag gjorde jätte goda grillspätt sen vid 5 när Simon kommit så satte vi oss på Emelies uteplats och grillade, i solskenet! Vi hade till och med parasoll! Så soligt var det, det duggregnade på morgonen, men vi hade turen med oss, det blev ju faktiskt riktigt fint väder under kvällen. Cattis kom dit runt 7 - halv 8 någon gång? Sen så satt vi där ute hela kvällen, drack och snackade massa skit. Sen kom det mer folk under kvällens gång, var faktiskt sjuuukt mysigt! Årets första grillfest är avklarad, kan resten av sommaren fortsätta precis som i går? Det är så det ska vara på sommaren! I kväll ska jag jobba, känner mig inte direkt helt redo för det, men så fort huvudvärken lagt sig så är det lungt. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards