Direktlänk till inlägg 30 maj 2007

Sjuka drömmar

Av Elin - 30 maj 2007 12:52

Jag förstår inte riktigt vart drömmar kommer i från?


I natt drömde jag att jag och Emelie gick omkring i huddinge centrum sen helt plötsligt klättrade vi på en stege som for rakt in i en ruta så vi hamnade inne på någons bröllop, där lutade stegen i genom rutan och vi hängde oss fast i den och skämdes. Eftersom vi förstörd hela bröllopet.


Vart kommer allt detta i från lixom?

 
 
Ingen bild

misanfisan

30 maj 2007 16:10

...feberyra...?

 
Liten

Liten

31 maj 2007 10:18

Haha, lika sjuka drömmar som jag drömmer, fast mina handlar om underjordiska palats där det är värsta massakerna, alla dödar alla =/
Kom gärna på festen imorgon (fredag) och fira studenten med mig och alla andra.. =) Kraams

http://liiiiten.blogg.se

 
Sandra

Sandra

1 juni 2007 11:52

Jadu, drömmar kan vara helt osammanhängande och handla om allt mellan himmel och jord. Ibland kan man vakna helt kallsvettig för att man drömt något så verklighetstroget. Uscha!

http://rosakuriosa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 juli 2007 19:07

    Jag byter blogg adress nu: www.eexotic.blogg.se

Av Elin - 14 juli 2007 10:47

I går hade jag för första gången riktiga sommar känslor! Hittils har den svenska sommaren sugit, rent ut sagt. Jag och Simon sov hos Emelie torsdag till fredag, på fredags morgonen så åkte Simon och jobbade och Emelie och jag fixade i ordning lite he...

Av Elin - 8 juli 2007 17:50

Jag är så himla trött! Vill egentligen bara gå och lägga mig, men klockan är inte tillräckligt mycket för det än. Sen så tänkte jag och min älskling slöa i soffan och kolla på beck filmen som går på tv i kväll, och äta min goda jordgubbs paj som jag ...

Av Elin - 3 juli 2007 15:39

Kan man möjligtvis få ont i huvudet utav tandvärk ?   Min visdomstand börjar göra väldigt ont, sjukt jävla ont. Måste boka tid hos tandläkaren så dom kan ta bort den, men vågar fan inte! Har sånn jävla tandläkar skräck. Usch usch. Sen har jag inte t...

Av Elin - 2 juli 2007 15:16

Jag har huvudvärk och den bara vägrar att gå över. I går innan jag gick och la mig så tog jag en alvedon, sen ytterligare två i morse innan jag drog till jobbet, eftersom värken fortfarande var kvar. Men nej, dom alvedonerna hjälpte inte heller, så h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards