Alla inlägg under maj 2007

Av Elin - 30 maj 2007 12:52

Jag förstår inte riktigt vart drömmar kommer i från?


I natt drömde jag att jag och Emelie gick omkring i huddinge centrum sen helt plötsligt klättrade vi på en stege som for rakt in i en ruta så vi hamnade inne på någons bröllop, där lutade stegen i genom rutan och vi hängde oss fast i den och skämdes. Eftersom vi förstörd hela bröllopet.


Vart kommer allt detta i från lixom?

Av Elin - 29 maj 2007 12:38

Självklart så har Simon smittat ner mig. Han har bilvit frisk och börjat jobba igen och i stället så har jag blivit sjuk. Har huvudvärk hela tiden, sen feber som kommer och går lite som den vill. Jag hatar verkligen att sitta hemma själv och inte göra något. Sen känner jag verkligen att jag inte har tid att vara hemma, har rätt så mycket i skolan som ska vara klart innan sommarlovet, men men, det är ju inte så mycket jag kan göra åt det. Jag skulle verkligen inte orka sitta i skolan nu, sen är det ju inte så bra i fall jag smittar ner alla andra heller. Får se hur länge jag behöver vara hemma, idag och i morgon i allafall, sen får jag se hur jag känner mig på torsdag. Hoppas verkligen jag mår bättre då i allafall. 

Av Elin - 27 maj 2007 11:34

Det har varit en välbehövd lugn helg för min del. I fredags och lördags jobbade jag, i går kväll så var vi hemma hos Simons föräldrar och firade hans lillebror som fyllt 15. Så vi grillade och så i solen, mys! Idag så blir det också lugnt, klockan 4 så ska vi hem till mormor på middag, fira morsdag med släken typ? :) Jag har i allafall köpt present till min älskade mammi..


Jag vaknade 8 i morse, av en fruktansvärd smärta i mina axlar, och vet du vad? Den har inte gått över än! :/ Det gör verkligen as ont..

Av Elin - 23 maj 2007 18:25

Klockan är halv 6 och solen skiner ute, hur underbart är inte det? Dessvärre så ligger mig älskling i soffan och är jätte sjuk, han var på vårdcentralen i dag och fick hostmedecin och antibiotika. Stackarn. Börjar verkligen känna av i skolan att det snart är sommarlov, stress stress stress! Vet att jag inte kommer klara alla ämnen, men jag får chans på mig nästa år att plugga upp i dom ämnen jag inte klarar. Men jag ska göra så gott jag kan nu innan lovet, jag vet att jag hinner en del, bara jag orkar. Tack vare Carro så orkar jag i allafall med dagarna i skolan, dig får jag gnälla på och skratta med om vart annat, när jag än behöver det. Vilket jag verkligen behöver när jag blir less. Tack gumman, utan dig hade jag verkligen inte orkat med skolan. Men det har du nog redan förstått ;)


Nej, nu ska jag återgå till soffan och ta hand om mig älskling <3

Av Elin - 19 maj 2007 21:35

Ja så är det. I går hade Heidi studentskiva, inne på Viper. Som vanligt lika kul att träffa Heidi, men det börjar verkligen kännas att hon åker snart och blir borta i fyra månader, alldeles för länge! Men men, kvällen i övrigt var väl sådär, Viper är ett ställe där jag aldrig mer sätter min fot! Först och främst så slänger vakterna ut en kille eftersom han stod och dansade med sin pojkvän! Som om det vore en vettig anledning? Tyvärr, är du homosexuell så får du gå någon annanstans. Sen när vi skulle gå hem så MISSHANDLAR vakterna en kille, dom slog honom verkligen FÖR mycket. Visst, han hade blivit utslängd men han hade inte fått hämta sina grejer som fanns där inne, så är det då konstigt att man ber om att få komma in? Men nej, då blir du nedslagen av dessa vakter! - Idioter. Dom tror sig tydligen ha mer rätt att slå människor än vi andra, och hur fel är inte det?

Av Elin - 16 maj 2007 22:38

Gumman, jag är så glad att jag har dig, det finns inte en människa som du. Jag har aldrig haft en vän som stått vid min sida så som du har gjort i flera år. Jag vet att våran vänskap alltid kommer vara den samma, ingen kan förstöra den för oss, det vet jag. Det kommer alltid att vara vi två, vad annars?



Vårat samtal i kväll har betytt så mycket för mig. Att se dig börja gråta så som du gjorde, dina tårar som bara rinner ner för dina kinder, sen ditt leende och dina ord: Jag är så jävla glad att jag har dig som vän! Att du började gråta för att jag finns vid din sida gumman. Jag kommer alltid finnas där, precis brevid dig!


Fy fan vad jag älskar dig!


Av Elin - 14 maj 2007 22:18

I dag har jag faktiskt varit riktigt duktig! Fan vad skönt det känns. När jag vaknade i morse så satte jag mig direkt vid datorn och började plugga, och fortsatte faktiskt nästan hela dagen, skrev om abortlagen till sociologin och pluggade till ett prov i textkommunikation som jag ska ha i morgon, får se hur det går? När Simon slutat jobbet så åkte han och jag ner till Nynäshamn, eftersom jag skulle gå till tandläkaren och laga mitt sista hål :p Alltid är jag så rädd innan jag kommer fram, men när man väl är där så är det ju inte farligt, sprutan gör inte ens ont! Kan någon påminna mig om det inför mitt nästa besök? Under sen-sommaren/hösten så kommer jag få en kallelse för att operara bort mina visdomständer! Det ingreppet är jag faktiskt rädd för, häjlp. Haha, men men, det är faktiskt lång tid kvar tills dess.


Den här skolveckan blir kort, i dag hade vi ingen sociologin, så jag stannade hemma, eftersom jag inte riktigt orkade åka till skolan för en lektion på 45 minuter, sen så är man ju ledig på torsdag och fredag. På fredag ska jag in till stan, och gå på Heidis studentskiva, men Simon, Emelie och Saikko, kommer säkert bli grymt roligt! Jobbigt att åka nattbussen hem sen bara, den tar verkligen för lång tid!


Men men. Nu ska jag faktiskt sova.. Go´natt!

Av Elin - 13 maj 2007 19:39

Om exakt en månad är jag, älsklingen och min kära mamma i Spanien. Ska bli så underbart att få komma bort från Sverige i 17 dagar och bara njuta av värmen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards