Alla inlägg under juni 2007

Av Elin - 24 juni 2007 15:04

i gar kvall/natt var det rena rama nyarsafton. Vi tror att Spanien firade nagot som kallas San Juan eller nagot sant? Fyverkerier smallde hela natten, i allafall tills jag somnade vid tre tiden. Nu borjar det kannas som om det ar dags att aka hem snart, inte ens en Hel vecka kvar. Deprimerande! Hehe, men jag har i allafall haft det bra och det ar det som raknas.  

Av Elin - 17 juni 2007 22:58

Nu sitter jag i Spanien pa en bar. Har det underbart, soligt och varmt. Langtar inte hem de minsta. Hehe, konstigt va?


Mormor ringde i morse och berattade att mammas moster Amy dott. =( Kommer verkligen att sakna henne, en underbar manniska! <3 Hon kommer alltid finnas i mina tankar!




Av Elin - 12 juni 2007 21:00

Klockan 03.00 åker vi ut till Arlanda, planet går klockan 7. Nu börjar jag få lite resfeber faktiskt, haha, guuud vad jag längtar, kan klockan gå fortare?


Får se om jag skriver någonting under semestern, annars så hörs vi den 30 Juni.

Av Elin - 10 juni 2007 09:58

Måstre strax fixa i ordning mig, ska vara på dop i Tyresö klockan ett. Och innan det så måste vi köra hem Simons kära bror som sovit här, så han hinner fixa i ordning sig. Är vell inte riktigt på humör att sitta i en kyrka, haha, hade helst legat på stranden i dag, men det kan inte hjälpas, det blir säkert trevligt! :)

<3

Av Elin - 8 juni 2007 09:25

Mamma ringde och väckte mig klockan 9, tack så jätte mycket. Hehe, nejdå, det var bara bra, hon ska hämta upp mig här och köra mig till jobbet i eftermiddag, så det var ju väldigt gulligt av henne. Har fullt upp hela helgen, jobbar i dag och i morgon, sen på söndag ska jag på dop. Hela helgen kommer att försvinna, men det gör faktiskt ingenting, hoppas jag bara hinner vara ute lite granna.


 Hade riktigt mysigt i går innan jobbet. Först satte jag och Camilla oss på ett Cafe i Handen och snackade massa skit, det var verkligen skönt att prata av sig. Efter det så åkte jag hem till Simon och fixade lite grejer, sen så åkte jag ut till Sorunda och mötte Cattis som bor jätte nära jobbet. Så vi gick och köpte isglass sen gick vi hem till henne och satt i solen och doppade fötterna i hennes underbara pool. Jag ville bada! Men hon har i allafall sagt att jag kan komma dit efter jag jobbat i sommar, så det är ju perfekt, gå dit och bada och sola med henne efter jobbet är inte helt fel. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu faktiskt ? 


I dag tar Paulina och resten av min gamla klass studenten, GRATTIS!

Av Elin - 6 juni 2007 19:25

Det har verkligen varit en underbar dag. Soligt & varmt! Vid 1-tiden så åkte jag och Simon till Haninge, köpte två linnen och lite annat. Efter det så åkte vi hem till Simons föräldrar, sen kom hans släkt dit. Satt ute i solen hela dagen och grillade. Så mysigt. Och i går badade jag, första gången i år.


- 1 vecka kvar till Spanien! :)

Av Elin - 3 juni 2007 22:30

Japp så ligger det till, mina axlar är väldigt röda. Jag och mamma satt ute och pratade i solen i dag, och mina axlar värker verkligen. Helt röda är dom! Men det är så det ska vara, för nu är det faktiskt sommar. Snart är skolan slut, känns riktigt skönt. Den senaste tiden i skolan har inte varit lätt, så jag vet inte alls hur mina betyg kommer att se ut. Ska i allafall satsa stenhårt den här veckan, försöka hinna med allt det sista. Är ju en del jag missat eftersom jag var sjuk hela förra veckan, så jag känner mig ganska stressad. Men det gör ingenting för det är ju sommar! :D

Av Elin - 1 juni 2007 14:07

1 Juni i dag, så jag tycker vell endå att vädret kunde vara lite bättre än det som är nu? Snart är det verkligen sommar igen, så underbart. Det börjar kännas nu, folk tar studenten och våran Spanien resa börjar närma sig, om 13 dagar åker vi. Jag har vell mest den att se fram emot, sen resten av sommaren jobbar jag, sen kanske det blir en sväng till Tyskland i augusti? Det får vi se då.


Underbara La Manga

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards