Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Elin - 2 juli 2007 15:16

Jag har huvudvärk och den bara vägrar att gå över. I går innan jag gick och la mig så tog jag en alvedon, sen ytterligare två i morse innan jag drog till jobbet, eftersom värken fortfarande var kvar. Men nej, dom alvedonerna hjälpte inte heller, så hela dagen på jobbet så har jag haft en ständig huvudvärk. Kom hem för en halvtimme sen så då slängde jag i mig två alvedon till, så vi får se hur dom verkar? Har även hällt i mig två stora glas vatten, så snart måste vell värken gå över?


Så fort Simon har slutat jobbet (16:00) så kommer han och hämtar mig sen så ska vi åka och STOR handla. Vi har inte hunnit handla något alls sen vi kom hem, vi äger just nu bara frukost som Simons kära mamma lämnat åt oss och Massa godis från Tax-freen. Så det blir Ica Maxi. Sen så ska vi hem och äta taco och bara mysa framför tvn, sen så ska jag sova jätte tidigt, hade jag i allafall tänkt mig? Men det är så svårt nu när det är så ljust.


Snart kommer min underbara Marie's lilla bebis! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards