Direktlänk till inlägg 8 juni 2007

<3

Av Elin - 8 juni 2007 09:25

Mamma ringde och väckte mig klockan 9, tack så jätte mycket. Hehe, nejdå, det var bara bra, hon ska hämta upp mig här och köra mig till jobbet i eftermiddag, så det var ju väldigt gulligt av henne. Har fullt upp hela helgen, jobbar i dag och i morgon, sen på söndag ska jag på dop. Hela helgen kommer att försvinna, men det gör faktiskt ingenting, hoppas jag bara hinner vara ute lite granna.


 Hade riktigt mysigt i går innan jobbet. Först satte jag och Camilla oss på ett Cafe i Handen och snackade massa skit, det var verkligen skönt att prata av sig. Efter det så åkte jag hem till Simon och fixade lite grejer, sen så åkte jag ut till Sorunda och mötte Cattis som bor jätte nära jobbet. Så vi gick och köpte isglass sen gick vi hem till henne och satt i solen och doppade fötterna i hennes underbara pool. Jag ville bada! Men hon har i allafall sagt att jag kan komma dit efter jag jobbat i sommar, så det är ju perfekt, gå dit och bada och sola med henne efter jobbet är inte helt fel. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu faktiskt ? 


I dag tar Paulina och resten av min gamla klass studenten, GRATTIS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 juli 2007 19:07

    Jag byter blogg adress nu: www.eexotic.blogg.se

Av Elin - 14 juli 2007 10:47

I går hade jag för första gången riktiga sommar känslor! Hittils har den svenska sommaren sugit, rent ut sagt. Jag och Simon sov hos Emelie torsdag till fredag, på fredags morgonen så åkte Simon och jobbade och Emelie och jag fixade i ordning lite he...

Av Elin - 8 juli 2007 17:50

Jag är så himla trött! Vill egentligen bara gå och lägga mig, men klockan är inte tillräckligt mycket för det än. Sen så tänkte jag och min älskling slöa i soffan och kolla på beck filmen som går på tv i kväll, och äta min goda jordgubbs paj som jag ...

Av Elin - 3 juli 2007 15:39

Kan man möjligtvis få ont i huvudet utav tandvärk ?   Min visdomstand börjar göra väldigt ont, sjukt jävla ont. Måste boka tid hos tandläkaren så dom kan ta bort den, men vågar fan inte! Har sånn jävla tandläkar skräck. Usch usch. Sen har jag inte t...

Av Elin - 2 juli 2007 15:16

Jag har huvudvärk och den bara vägrar att gå över. I går innan jag gick och la mig så tog jag en alvedon, sen ytterligare två i morse innan jag drog till jobbet, eftersom värken fortfarande var kvar. Men nej, dom alvedonerna hjälpte inte heller, så h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards