Alla inlägg den 7 december 2006

Av Elin - 7 december 2006 19:00

I morgon är det fredag, så skönt. Funderar på om jag verkligen ska åka till skolan i morgon? Jag har matte mellan 8 och 9, sen har jag inga mer lektioner, ska bara möta klassen inne i stan kvart i ett och gå och kolla på något till historian, känns lite meningslöst måste jag säga. Men jag får se hur det blir. Blir nog fest i morgon, hemma hos Perne eller hos Saikko, ska bli riktigt kul. Alltid lika underbart folk på dom festerna, människor jag verkligen trivs med och har roligt med. Så det blir säkert jätte bra.Sen måste jag försöka komma i väg och köpa en jacka under helgen också, om jag får tid och ork. Tror jag bara ska köpa en sånn där everest jacka, men jag vet inte om jag vill ha en lång eller en kort?

Av Elin - 7 december 2006 07:03

Så underbart att det snart är helg igen, är så himla trött. Måste strax väcka min älskling så han kan köra mig till bussen, eftersom jag för tillfället bor ute i skogen. Det är i allafall för långt för att gå till bussen, sen är det helt kolsvart också.Men mamma håller på att söka lägenhet, så vi får se hur det går med det. Näh måste riva upp min sötnos från sängen nu! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards